Wednesday 24 December 2008

UK Holiday day 1 & 2 London

Arrived in London at 11.20am on Monday, 22nd Dec at St Pancras International Station. C Ajis, Mahmud sama Apis Daud ngaga aku d train station. Lapas ampai kan barang ku d Brunei Hall, kami tarus ke Bayswater and makan arah CNR. C Mahmud inda ikut makan pasal ia kan tidur.. Inda ia betiduran kelmarin malam nya


lunch d CNR
nasi goreng ikan masin c ajis
kuay teow basah c mas
hokkien mee c apis
Then kami ke Queensway arah rumah durang c Amal.. kami main singstar


TAMAK aku ah.. sal nada orang mau main sama aku =(
haha emosi c apis ah


WINTER WONDERLAND that night





c apis ayug lapas main rides.. well kami semua pulang ayung tu.. hehe

jumpa c amal sama c pj


makan d TAZA
then lepak main singstar lagi arah durang c Amal and Pj. Slept over sana for the night and kami liat cerita antu jipun.. haha cali wah pasal sorang2 tetidur meliat




DAY 2kitchen
kami makan nasi lemak sama garlic bread
main big two
sing star challenge

ke Westfield d Shepherd Bush
utk c Nuar
d dalam nya.. basar brabis
Durang minum Starbucks
aku nyamal pasal aku mau ice cream.. kusut bah haha
ahir2 nya dapat ice cream.. tamak lagi makan dua! huhu thanks pis
jumpa durang c Far lah dulu pasal aku kan ambil beg ku utk bawa ke Brunei Hall that night..

Inda betidur wah kami d malam. Biar lepak, main big two apa. Kami lepak d Brunei Hall lah sampai kul 7lalu pagi.. C Nana and c Pid were there jua mendangani lepak and inda tidur the whole night..


sama orang Bangor nunggu bus 205 kan ke Euston and St Pancras. Durang tiga ke Euston ambil train sana to go to Bangor. Aku ambil train d St Pancras to go to Sheffield..

Anyway, Im in Sheffield masa ani.. tomorrow's Xmas and kadai tutup so I might as well tidur the whole day isuk

No comments: